HTML

Kis Magyar Dekameron

Az Unió Film és a Litera közös projektje.

A LITERA SZERZŐI

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök.

Kapcsolat:

magyardekameron@gmail.com

litera@litera.hu

Utolsó kommentek

Friss topikok

2010.02.16. 12:17 magyardekameron

Bányai Tamás: A szerelem próbája

Címkék: bányai tamás

A rendőrtiszt sajnálkozva nézett rá. Húsznak saccolta, bár bedagadt jobbszeme, arcának kékeslila foltjai idősebbnek mutatták.

- Magától szeretném tudni, mi történt. A barátja konokul hallgat.

A fiatalember jelezte, hogy érti.

- Behúztam a csőbe. Gondolja, hogy azért? Három hete Andor meghívott egy pofa sörre. Úgy szokás, aki invitál az fizet. Ittunk, ő meg egyfolytában arról pofázott, mennyire bezsongott a szerelemtől. Nelliről áradozott, a csajáról. Az agyamra ment. Azt a csajt én szedtem össze a barátnőjével, Ágotával együtt, én mutattam be neki. Képzelheti, milyen lehet, ha én Ágotára hajtottam. Séma pofázmány, tuskóláb, gömbölyű forma. Akiből tíz év múlva lógó csöcsű, elhízott nyanyó lesz. Ráadásul sötét is, ha engem kérdez, nem egy észlény.

Szóltam, hagyja lógva a témát, perkáljon és húzzuk a csíkot. Aszongya, kétszáz rupója van csak, álljam én a cechet. Nekem egy kanyim se volt. Ne marháskodj, mondtam, ha meg habokra rendeltél, verd ki te a biztosítékot a pincérnél. Az cikis, vágta rá, de tudod mit? Ugorj haza, köpésre laksz, vágd le anyádat három lepedővel. A végén rádumált. A mutter nem volt otthon, ez felnyomta a pumpám, mégsem hagyhattam szarban a havert. Levágtam a szomszédot háromezerrel. Cikis volt, de nem tudtam mást kispekulálni.

Loholok a csehóba, újabb sörök az asztalon. A felmarkolt lóvéból erre már nem futotta. Begőzöltem. Te kretén, azt hiszed bankot raboltam? Erre elkezd vigyorogni. Nyugi, apuskám! És fogja magát, előcibál két húszezrest. Megkajáltad, mi? Hát meg. Nyelni se tudtam. Nem komálom, ha palira vesznek. Felhajtottam még egy kriglit, aztán leléptem.

Behúzott a csőbe, de visszakapja, gondoltam. Sokáig törtem a buksim, hogyan vehetnék revansot. A múlt héten beugrott. Ehhez persze Kistökös is kellett. Róla csak annyit, közös haverunk és buknak rá a csajok. Kérdem tőle, beszállsz egy balhéba? Rábólintott. Akkor figyuzz. Csörögj Andorra, mondd neki, hogy összeszedtél három bombázót a hétvégére, és a bratyód nyári kéglije is szabad, csaphatnánk egy kis orgiát. Én elkapom Nellit és kiterítem neki, mi újság. Hogy megdumáljuk Andorral, vasárnap reggel randizunk a Nyugatinál, te hozod a csajokat, aztán hacáré. Minden oké, ha Nelli beszáll a buliba.

Nelli először nem vette a lapot. Fél órába telt, mire beugrott, hogy mi az ábra. Hogy ő meg a barátnője, Ágota, jelennek meg a Nyugatinál a három csaj meg Kistökös helyett. Amikor elkapta, merre hány óra, előbb vihorászott, aztán elkámpicsorodott. Nem kóser, mondta, ő már lefixálta Andorral a vasárnapi programot. Született észkombájn. Alig tudtam megdumálni, ha lezajlik a nagyjelenet, felőlem húzhatnak világgá. Erre nem is gondoltam, így ő. Igazi agytröszt, mi? Mit lehet egy ilyen csajon komálni?

Ezután Andornak vázoltam fel a szitut. Hát nem ő is azzal jön, hogy Nellivel már... Lefújod és kész, mondom neki, dolgod van. Gondolj bele, három szuper csajkás és azt választod, amelyik a legjobban felpörget. Ódzkodott, mint szűzlány akit sötétbe akarnak csalogatni. Kistökös mentette meg a bulit. Küldött egy e-mailt, csatolt hozzá képeket három csajról. Mind a három befért volna egy szexmagazinba. Az egyik ráadásul tök nudi. Küldtem egy SMS-t Andornak, jöjjön át hozzánk, megkukkolhatja az árut. Hát azt látni kellett volna! Kigúvadtak a pilácsai. Rögrön azon filózott, mivel mentse ki magát Nellinél. Adtam neki écát. Nekem segítesz, mert a nagyanyám válik, és engem kért meg a cuccai szállítására.

Másnap jön Andor, hogy minden oké, pedig nem ment könnyen. Azt hittem, az a tyúkeszű csaj visszatáncolt, de kiderült, ő jól vette a figurát. Andor volt az, aki rákérdezett, ugye nem haragszol szivikém, mert csak úgy megyek, ha nálad is frankó. Azt már Ágota döngicsélte el, hogy Nelli gyűrködte Andort, menjen csak nyugodtan segíteni a nagyanyámnak, ha csórikám nem bírja egyedül a költözködést. A legfrankóbb, hogy a mutter öt éve bevágta az öreglányt valami otthonba, ahonnan már csak a temetőbe fog hurcolkodni.

Andor megint rácsörgött Kistökösre, tényleg hozza-e a csajokat vasárnap. Kistökös megnyugtatta, a csajoknak már bizsereg a hasuk alja. Erre azzal jött, mutassam meg újra a fotókat. Átrohant hozzánk, egy óráig skubizta a monitort. Azt hittem, rögtön el is élvez. A végén kinyögte: ezt nem lehet kihagyni. Rábökött a pucér csajra, ezt én lőttem! Majdnem odavágtam neki, hát nem klasszabb ez a punci a te Nellikédnél? De befogtam, hagytam kéjelegni, közben magam elé képzeltem milyen pofát vág majd, ha meglátja Nellikéjét a dögös csaj helyett.

Ma reggel ott toporogtunk a Nyugati előtt. Andor percenként nézte az óráját és kérdésekkel gyötört. Szerinted mivel jönnek? Metróval vagy villingerrel? És merről? Budáról? Jöhetnének már! Izgatottabb volt, mint egy kamasz, akit először dugnak ágyba egy cafka mellé.

Nellit és Ágotát én szúrtam fel elsőnek. A Podmaniczky utca felől jöttek. Andor éppen az ellenkező irányba skubizott. Ahogy megfordult, be is pánikolt.

- Ezek hogy kerülnek ide?

Adtam a bénát.

- Kopjunk le! – kezdett cibálni.
- Késő. Kiböktek minket.

Erre fölspannolta magát.

- És ha pont most jön Kistökös a három csajjal?

Ilyen hangyásnak még nem láttam.

- Sziasztok – nyögte a csajoknak, közben a nyakát nyújtogatta, hátha időben felszúrja Kistököst. Nelli szólt rá:
- Na, mi van? Se smár, se pacsi?

Kapott egy ímmel-ámmal, tessék-lássék cuppanóst. Andor még akkor is félresandított. És vörös volt, mint a rák, amikor kihalásszák a forró vízből.

Nelli meg kajánkodott.

- Mi van veled? Még mindig azt a három kurvincát várod?

Ágota vihogni kezdett, belőlem is kitört a röhögés.

- Nyugi – mondtam Andornak, - Ez a két csaj legalább olyan frankó, mint az a megálmodott másik három. Még akkor is, ha csak ketten vannak. Mi se vagyunk többen.

Ekkor esett le nála a tantusz.

Én meg vigyorogtam, mint a vadalma. Mondani akartam, hogy jár az, aki kölcsönért ugrasztja a haverját, amikor orrba vágott. Mintha egy erkély szakadt volna rám ott, ahol még házak sincsenek.

Totál bepöccent. Mire felocsúdtam volna, már el is terültem a járdán. Ha nincs az a zsernyák a közelben, hát agyon is ver. Pedig nem vagyok béna. De ki gondolta volna, hogy ez a barom ennyire bekattan. Csak tudnám, hogy mitől?

Maga érti ezt? Mert én még csak nem is kapiskálom.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyardekameron.blog.hu/api/trackback/id/tr841762892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása