HTML

Kis Magyar Dekameron

Az Unió Film és a Litera közös projektje.

A LITERA SZERZŐI

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök.

Kapcsolat:

magyardekameron@gmail.com

litera@litera.hu

Utolsó kommentek

Friss topikok

2010.03.17. 14:32 magyardekameron

Etele Vargas: A trófea

Címkék: etele vargas

- Láttam futásodat… állati szexi volt! – szólal meg a férfi.

- Állati szexi – néz rá a nő döbbenten a másik íróasztal mögül. Tekintete találkozott a férfival. – Tudod, hogy futásom ilyen nyilvános jellemzése már munkahelyi szexuális zaklatásnak minősül. Hol láttál engem?

- Reggel a Baross utca sarki étkezdében! Lányaimat etettem.

- Az ám… hogy vannak a lányaid?

- Köszönik szépen jól… és pasiznak! Nem, mint egyesek! – néz át a férfi kolléganőjére. – Oké! Már abba hagytam! Tudom, te a nőkre buksz!

- Mind a 3? – kérdi a nő.

- Ráadásul egyszerre kezdték!

-A legkisebb is?

-A legkisebb elsős egy másodikas kerülgeti mostanában… a középső harmadikast egy 4-es iskolatársa kísérgeti, suliba meg sulin kívül is!

-A legnagyobb?

- Szerencsére ő csak most 5-es korában kezdte… de elsőre kipecázott egy komoly férfit! Egy langaléta 8-os süvölvényt! … Nem tudom, hogy pecázta ki a kis pisis 5-es… de kipecázta! … Ráadásul egyszerre is buktak le!

- Hogy? – nevet a nő.

- Egy vacsoránál! Először a legkisebb bukott le! Látta az anyja, hogy nyílt utcán megpuszilja fiúbarátját. Erre a kistaknyos büszkén jelentette be, ő és barátja immár hivatalosan is egy pár! … A középsőt egy mobil buktatta le! Ott hagyva a vacsorát elloholt telefonálni. A barátja hívja. Jegyezte meg epésen nővére. Mire a legkisebb elkotyogta, hogy nővére már csókolózik langaléta barátjával a lányszobában!

- Hű, zajlik nálatok az élet! – vihog a nő.

- Némi kajacsata után béke lett.

- Szegény lányos apák! – ér fülig a nő szája.

- Kösz! – sóhajt a férfi. – El kell most minden vigasztalás ebben a vészterhes időkben!

Ekkor jön hozzájuk Éva. Mindkettőjük főnöke.

Gábor végig néz rajta is.

- De ez a feszes mini is dögös ilyen fogvacogtató hidegben! Mondhatni üdítő látvány a megfáradt férfi szemnek!

- Az én futásom meg állati szexi! – néz a férfira Julcsi.

- Dögös mini… állati szexi… - néz rá Éva is. – Amerikában ezért már rég bepereltünk volna!

- És a gatyád is rá menne a perre! – folytatja Julcsi.

- De szeretünk, imádunk… te vagy a csapatban az egyetlen férfi. Pótolhatatlan vagy!

-A lányaid meg aranyosak!

- Niki meg szupercsaj! – Niki Gábor felesége.

- Így nem akarjuk árvaságra juttatni őket!

A férfi a 2 nőre néz.

A 2 nő vissza a férfira.

- Vettem a célzást! A főnők asszony meg kis kedvence kávézni akar! – áll fel a férfi az asztal mögül. – Capuccinno a főnöknek, neked meg kávé sok tejszínnel! – Éva az asztalnak támaszkodik a fenekével. És sűrűbben les Julcsira türelmetlenül, mint férfikollégájára. – És szeretnétek édes kettesben lenni már! Megértem! – mosolyog a férfi. – Csajozni!

- Csajozni… egymással! – ámul a 2 nő. Hol egymásra, hol a férfira.

- Ha együtt vagytok csak úgy izzik a levegő köztetek! Valahonnan ismerős! Niki meg köztem…

- Capuccinnó!

- Kávé sok tejszínnel!

Mosolyog a 2 nő a férfira.

- Szerelmesek! … Hozom! – tűnik el a férfi. És odamegy a kávéfőzőhöz. S míg ott bíbelődik visszanéz. Főnökére és kolléganőjére.

Julcsi az asztala előtt ül. Éva az asztalán vele szemben. És csak úgy vibrál a levegő a 2 nő közt. Ide érzi a szelét.

- Szerelmesek! A szürcsölni valótok! – tér vissza Gábor a gőzölgő poharakkal. A 2 nő elveszi. – Tudjátok, hogy a kávé afrodiziákum!

- Mi is épp erről beszélgettünk! – mondja Julcsi.

- Bár az igazi a valódi csoki lenne!- mondja Éva.

- Jó kis vörös borral! – teszi hozzá Julcsi.

A 2 nő egyszerre sóhajt és néz kihívóan a férfira.

- Engem hagyjatok ki! – ül le az asztalához Gábor. – Elégedjetek meg azzal, hogy kiszolgállak benneteket!

- Pedig képzeld el velem a csokoládékóstolgatást! – ül Éva bele férfikollégája ölébe. Két karjával átkarolja a nyakát és bújik a férfihoz.

- Meg engem is! – vihog Julcsi. Felpattan és Gábor mögé áll. És két karjával átölelve húzza a melleire. Mancsaival már a ruhát gyűrögeti Gábor mellén. - Finom vörös bort hozzá iszogatva! – búg a hangja a férfi fülébe.

Hátul Julcsi incselkedik vele… elől Éva törleszkedik hozzá, mint egy doromboló kiscica.

Csapda! … Bár… kellemes csapda.

Ekkor egy halk női krákogást hallanak. Odanéznek.

Gábor nyakig vörösödik. Felesége Niki figyeli az eseményeket kíváncsian.

- Édesem, most értem miért szeretsz te itt jobban lenni, mint otthon velem! 2 ilyen bomba nő! Sok férfi álma! És a te álmod teljesül minden nap! – nézi barátnőit és kedvesét.

- Nyugi Niki! A látszat csal! – mondja Éva fülig vigyorral.

- Úgy bizony! A látszat csal! – mondja Julcsi is.

- Mi csak demonstrálunk!

- Az! .. Mit is demonstrálunk? – néz kérdőn Julcsi főnökére.

- Hogy mi nem csak egymásra… de a pasikra is bukunk!

- Úgy bizony, pasikra is!

Továbbra se eresztik el Niki férjét. Sőt, még jobban ölelik és törleszkednek hozzá. És néznek barátnőjükre.

- Akkor drágám élvez ki a 2 ilyen bomba nőt!

Niki remekül mulat a már főtt rák férjén.

- Na és ti? – kérdi a nőktől.

- Mi? – néz a 2 nő zavartan egymásra.

- Mikor ünnepelhetjük, hogy összejöttetek?

- Hogy mostanában mindenki ezzel jön! – mondja Éva.

- Nikivel fogadtam egy palack vörös borban!

Mondja Gábor.

- Jól van, na! – áll fel derűsen Éva Gábor öléből. – Úgy is rájöttetek volna!

- Most? – áll mellé Julcsi.

- Minek titkolni! – néz Julcsira Éva. - Miben fogadtatok? – kérdi a másik kettőt.

- Hogy ezután vagy már összejöttetek! – válaszol Niki. – Én az utóborra fogadtam!

- Akkor nyertél Niki! – mondja vidoron Éva.

- Éljen! Nyertem! – mondja diadalmasan Niki. – Kérem a palack bort! Itt és most! – néz férjére győztesen.

- Megkapod! – néz rá a férje.

- Tudjátok mit lányok! – néz a szerelmesekre Niki. - Ezt ünnepeljük meg! … És én már tudom mikor, hol és mivel!

- Hol?

- Mikor?

Kérdi Éva és Julcsi.

- Most a mi lakásunkban! A gyerekek a rokonoknál. Csak mi vagyunk. És az üveg vörös borral, amit most nyertem meg kedves férjemtől! … Na, benne vagytok? – kérdi izgatottan.

A másik 2 nő egymásra néz. És egymástól kérdik. Benne vagy?

Benne vannak. És ünnepelnek.

Csak talán még se kellene ennyire ünnepelniük. Mert Gábor felesége ott térdel vigyorgó vöröslő képpel férje kolléganői közt a hálószoba hatalmas franciaágyán.

És jó ideje elfelejtkeztek már a jelen lévő egy szem férfiról. Jól el vannak ott az ágyon őnélküle is.

Gábor egy idő után kezdi feleslegesnek érezni magát. A női társaság teljesen kirekesztette a társaságból.

Így van egyéb fontos dologra is ideje. A szétgórt ruhákat összeszedni. Meg az üres borospalackokat kivinni a konyhába. Poharakat eltüntetni. Úgy sincs már a vörös borokból. Nézi a kiürült üres palackokat.

S közben igen finom csokit majszolgatni.

Megáll az ágy előtt. Feleségét nézi. Meg kolléganőit.

Bár, ezek után nem tudja mi is a státusz.

- Akkor, én… kimegyek… csinálok valami kaját, meg kellene még egy kis bor… az ünneplés egy kicsit hosszúra fog nyúlni… valami az súgja… - De semmi reakció a nők részéről. Észre se veszik a mellettük toporgó férfit. – Na, ez nem ér! – sértődik meg a férfi. – Nekem köszönhetitek a borokat… és csoki is az én ötletem volt! … Ha ezek nincsenek, ez sincs most!

A 3 meztelen nő egyszerre néz rá. Majd egyszerre ragadják meg és rántják maguk közzé a meztelen Gábort. És gyorsan betakarják saját testükkel a férfit. Nem sok időt hagyva a további sértődésre.

Csengettek. A férfi kinyitja az ajtót. Egy2-as fiú áll előtte.

- Te a legkisebbhez jöttél! – néz rá a férfi.

De már jön is a legkisebb a lányok szobájából.

- Szia! – puszilja szájon a lány a fiút. Ki rémülten les rá. Meg apjára. Főleg a lány apjára. – Nyugi, tudnak rólunk! Nyugodtan puszilkodhatunk előttük is! – húzza be a fiút a lakásba. És teszi be ajtót utána. Hogy újból szájon puszilja a fiút. Jó hosszan.

Újra csengetnek. Most egy 5-es srác áll az ajtóban zavartan. Nagyon költözve.

- Te a középsőhöz jöttél! – néz rá a férfi. – Már kész… csak még az arany és gyémánt ékszereit veszi fel! … Ja, fiatúr tanuld meg: egy igazi nőre mindig várni kell!

- Nagyon vicces vagy apu! – halja meg hátulról a lánya hangját. Már egy jó ideje áll az apja mögötte és lesi, hogy okítja a lány szerelmét. – Szia! Már kész vagyok! Mehetünk!

- Hű de kicsípted magad egy kis mozinak! – nézi végig az apja.

- Apu, szekálás helyett inkább adj egy kis pótzsebpénzt!

- És amit adtam?

- Elment iskolai dolgokra, füzetek, ceruzák… Nagyon fogyóeszközök ám az ilyenek!

Az apja sóhajt. És a zsebeit kutatja.

- Nesze! Elégedj meg ennyivel! – nyoma kezébe egy papírpénzt. A lány megnézi. Egy ötszázas. – Én is le vagyok égve! Nem csak te lányom!

- És én? – néz rá húga is. – Nekem is iskolára ment el!

- Au… kezdtek nővé válni! Elkezdtétek költeni a férfiak pénzét! – Rak a férfi lánya tenyerébe egy marék fémpénzt. – Bocs! Tényleg ennyi van nálam! - A lány megnézi. Csupa fémpénz. De csillog benne pár fémszázas meg ötvenes is. Elrakja.

Újra csengetnek.

A férfi kinyitja.

A 8-as langaléta vigyorog rá az ajtóban illedelmesen állva.

- A soron következő! – kiálltja hangosan a férfi.

- Az én vagyok! – jelenik meg a legidősebb lánya is.

--Kész vagy? – kérdi a fiú.

- Máris kész vagyok! Csak veszem a kabátomat! – mondja neki szerelme.

- Neked zsebpénz? – néz rá az apja.

- Nem kell! Anyutól kértem! Sejtetettem úgy se lesz nálad annyi!

Válaszolta a lány.

-A kis számító perszóna! – néz rá az apja. - Na, rajta lánybanda: tünés! … Te a könyvtárba, te a moziba, te meg a zajszobába! – Ahogy hívja a lányok szobáját a néha éktelen lárma miatt. Ami kiszűrődik bentről. A lányok vihogva elmennek a lovagjaikkal ki-ki ahova küldött az apjuk - Na, lesz itt rend! … Te meg a hálószobába!

- Mi van? - Néz rá döbbenten a felesége Niki. Most bukkant fel a lakásajtóban. Mindkét keze tele hatalmas csomagokkal. A vállain is táskák. Épp a munkahelyéről jött. De előtte még betért bevásárolni az egyik közeli boltba.

A férfi szó nélkül beteszi az ajtót élete párja után. A táskákat leveszi a válláról. Meg a szatyrokat a két kezéből. És lerakja sorba az előszoba fogasa alá.

Megragadja a nő vállait és elkezdi tolni a lakásban.

-A hálószobába! – tolja a feleségét.

És belöki a helyiségbe.

A nőt az ágy állítja meg. Akkorát lök rajta Gábor. Tenyerel az ágyon. És les döbbentem férjére a furcsa fogadtatásra.

Gábor válaszul csak vadul, szenvedélyesen csókolni kezdi.

Niki már sejti mi ez furcsa fogattatás. És mit keresnek itt a hálószobában.

- És a gyerekek? – kérdi két csók közt

-A legnagyobb a könyvtárban, a középső a moziban, a legkisebb a lányok szobájában. Mind a pasijukkal! Úgy hogy van nyugi pár óránk!

- De a legkisebb itthon van!

- Nyugi, most őt is pasija köti le… nincs ideje a szüleikkel bíbelődni!

- De ha be benyit… és lát minket…

- Akkor lát! Hallgass! …. Vetkőzz! – kezdi Gábor az ágyra lökve fél kézzel vetkőztetni feleségét. Úgy ahogy félig lecsupaszítja, hogy az érdekesebb részekhez hozzá férjen… és többször is férfiasan magáévá tette a feleségét.

- Remélem lányaink az elmúlt órában nem ezt csinálták! – Heverészik Niki Gábor mellett lustán. – Nem szeretném, ha túl korán elkezdenék!

- Szerintem meg ép ezt csinálják ők is! Megízlelik a szerelem eme gyümölcsét is! És ismerve téged… ők is élvezettel habzsolják a gyümölcsöt! … A legkisebb előttünk csókolózik a barátjával, a könyvtárban is lehet művelni. Moziról már nem is szólva! És az út is hazafelé hosszú lehet! – mosolyog Gábor.

- Szegény ingem, széttépted! – nézi a tönkre tett inget. Pedig új volt. - Tartozol egy inggel! Meg egy melltartóval is!

- Ingről csak a gombok szakadtak le! – nézi a férfi is az inget feleségén.

- De a melltartót tönkre tetted! Pedig ez is új! Vagyis volt! … Minek kellett neked heveskedned! – Néz rá derűsen a nő.

- Fel kéne világítanod lányainkat. Bár, lehet szerintem felvilágosítottál már egymást! Nem sok újat tudnánk mondani nekik! – fekteti gyöngéden a hátára Gábor Nikit.

- Miért csak én? – kérdi Niki. – A te lányaid is!

- Mégis csak egy nő jobban tud arról mesélni milyen, ha egy igazi férfi, egy macsó átöleli izmos két karjával… és férfiasan lesmárolja! - Öleli át Gábor Nikit két karjával és csókolja.

- Szerintem lányaink hamar megtudják ezt! .. Milyen egy igazi férfi, macsó karjaiban… miközben vadul smárol vele! - Csókol vissza Niki. – Talán épp ebben a pillanatban tudják meg a fruskák! – kuncog édesen Niki férjére.

- Éhes vagy? - néz a férfi felesége szemeibe.

- Nem! – válaszol a nő. – Hazafelé tartva már ettem!

- Én a lányokkal ettem! Én se vagyok éhes! – mondja Gábor. – Egyikünk se éhes!

- Egyikünk se! – néz huncutul Niki szeremére.

- Pisilni sem kell… meg egyebek! – Mondja Gábor. A nő a fejét rázza. Nem… nem! Ilyenek se kell. – Semmiért se kell ki kelni az ágyból!

-A vad macsót már láttam… lássuk a gyengéd szeretőt! - néz fülig szerelmesen Niki a férfi szemeibe.

A férfi gyöngéden, de annál szerelmesebben simul hozzá, és csókolgatja. Simogatja tenyerével. Finoman húzogatja le kedveséről a ruhát, ami még van rajta. És most egy gomb se szakad le. Meg más ruhákat se tesz tönkre.

Niki jó feleségként segít férjének. És tarja magát Gábornak. És közben ő is finoman húzogatja lefelé, ami még a férjén maradt.

- Akkor is tartozol egy inggel… meg melltartóval! Egy dögös vadi újjal!

Öleli boldogan Niki magához Gábort.

- Szóval ki is a jobb? Én, Julcsi, vagy a főnököd? – kíváncsiskodik Niki.

- Nem ér! – mondja Gábor. – Egy próba után!

- Mind a hármunkat kipróbálhattál… együtt is, külön is… mikor ünnepeltük kolléganőidet!

- Szép kis ünnep! – sóhajt a férfi. – Másnap mozdulni se bírtam! Bezzeg a kolléganőim…

- Na, nem válaszoltál: ki a jobb?

De a férfi nem válaszol.

- Bár… igazad van… egy próba nem próba… egy próba után és tudnám melyikük a jobb! … De nem baj! – ugrik ki az ágyból Niki. Kirohan a szobából. Mobillal tér vissza. És telefonál.

- Kit hívsz? – kérdi Gábor.

- Évát! – ül le Kati férje mellé az ágyra. – Szia, Éva! … Itt Niki! Egyedül vagy? … Akkor kérdezhetek valamit? … Van kedved Julcsival egy újabb próbára? … A férjem egy próba után nem tudja eldönteni hármunk közül ki a jobb! A szerelmed, a főnökasszony, vagy a felesége? – néz a férjére Niki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyardekameron.blog.hu/api/trackback/id/tr821847061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása